Spor

TFFHGD Başkanı Abdurrahman Arıcı’ya 21 gün hak mahrumiyeti cezası

TFF’den yapılan açıklamaya göre, Abdurrahman Arıcı, medyaya yaptığı açıklamalarda yer alan sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle 21 gün hak mahrumiyeti cezasına çarptırıldı.

Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages