Spor

Süper Lig'de 3 büyüklerin en hırçın futbolcuları


Süper Lig’de ilk devrenin sona ermesiyle birlikte kart raporu ortaya çıktı. Şu ana dek Beşiktaş’ta Orkun Kökçü 2 kez kırmızı kart görerek siyah-beyazlıların en çok kart gören oyuncusu oldu. Galatasaray’da Davinson Sanchez 1 kez kırmızı kart görürken Fenerbahçe’de de Jayden Oosterwolde 1 kırmızı kart gördü.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages