Güncel

Şimşek: Piyasadan döviz almasak dolar/TL 30’un altına gelirdi

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, TRT Haber’de katıldığı söyleşide rezerv biriktirme konusuna vurgu yaparak, “Piyasadan döviz almasak dolar/TL 30’un altına gerilerdi” diye konuştu.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages