Sağlık

Sağlık Bakanı Koca: Büyüklerimize hizmet etmek sorumluluğumuz

Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda sağlık çalışanlarının 2. doz aşısını yaptığı Şehriye nineyi paylaştı.

Paylaşımda, “Şehriye teyzem Allah sana uzun ömürler versin. Büyüklerimize hizmet etmek sorumluluğumuz. Dün biz size emanettik, bugün siz bize emanetsiniz” dedi.

 

Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages