Güncel

Lisanssız elektrik üretenler için yeni dönem

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından yapılan açıklamada toplayıcılık faaliyetleriyle elektrik sektöründe yeni bir dönem başlayacağı belirtildi. Açıklamada “Öz tüketimlerini karşılamak için kurulmuş büyük çoğunluğu GES olan bu tesislerin sahipleri birleşerek, örneğin 50 megavat, 100 megavat, 300 megavat gibi büyüklüklerde tek bir üretim santraliymiş gibi hareket edebilecek” ifadeleri kullanıldı.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages