Spor

Gençlerbirliği'nde genel kurul için kampanya başlatıldı


Gençlerbirliği’nde Osman Sungur’un istifası sonrası genel kurula gidilmeden başkanlığa yönetim kurulu kararıyla Mehmet Kaya’nın seçilmesine tepki gösteren üyeler, imza kampanyası düzenliyor.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages