Spor

Gaziantep Basketbol, galibiyet serisine devam etmek istiyor


Gaziantep Basketbol Başantrenörü Şemsettin Baş, “2’de 2 yaptık ama biz hem oyun hem de sistem anlamında istediğimiz seviyede değiliz. Daha gidecek yolumuz var, bu süreci en az kayıpla geçmek istiyoruz” dedi.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages