Spor

Galatasaray'ın iç sahadaki yenilmezlik serisi sürüyor


UEFA Şampiyonlar Ligi’nin 3. haftasında Norveç ekibi Bodo/Glimt’i ağırlayan Galatasaray, sahadan 3-1’lik galibiyetle ayrıldı. Bu sonuçla birlikte sarı-kırmızılılar, RAMS Park’taki yenilmezlik serisini 30 maça çıkardı.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages