Güncel

Fatma Şahin’den Gaziantep trafiğine nefes aldıracak proje: Dülük tüneli


Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, ulaşım yükünü azaltacak Dülük Tüneli projesinin hızla ilerlediğini açıkladı. Şahin yaptığı paylaşımda, “Büyük bir hızla ilerliyoruz. 2 yıla bitecek Allah’ın izniyle” dedi.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages