Spor

İlhan Palut: Aldığımız 1 puan gösterdiğimiz performansa göre kötü değil


Rizespor Teknik Direktörü İlhan Palut, Samsunspor karşısında oynadıkları oyun karşısında aldıkları 1 puanın kötü bir sonuç olmadığını söyledi.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages