Eğitim

Zehirlenen 24 öğrenci hastaneye kaldırıldı. Milli Eğitim Müdürlüğü açıklama yaptı


Bursa’nın Orhangazi ilçesinde, 24 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü açıklamada yaptı.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages