Spor

Milli basketbolcu Onuralp Bitim, Chicago Bulls’a transfer oldu

Milli basketbolcu Onuralp Bitim, Chicago Bulls'a transfer oldu

Amerikan Basketbol Ligi (NBA) ekiplerinden Chicago Bulls, milli basketbolcumuz Onuralp Bitim ile iki yönlü kontrat imzalandığını açıkladı.

Onuralp, hem NBA'de hem de NBA G League'de (Gelişim Ligi) oynayacak.

Yıllık 560 bin Dolar

Amerikan basınında çıkan haberlere göre 24 yaşındaki basketbolcu Chicago Bulls'tan yıllık 560 bin Dolar kazanacak ve sözleşme gereği normal sezonda en fazla 50 maça çıkabilecek.

Milli basketbolcu Onuralp Bitim, Chicago Bulls'a transfer oldu

Onuralp, geçen sezon EuroCup'ta sezonun en iyi ikinci beşine seçilmişti.

Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages