Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti’nin 22’nci yıl dönümünü kutladı


AK Parti, 22’nci yılını kutluyor…
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kurucusu olduğu partinin
yıl dönümü nedeniyle bir mesaj paylaştı.
“AK Parti’nin, milletimizin bağrından doğan bir siyasi
hareket olarak Türkiye’ye hizmet için yola çıkışının 22’nci yıl dönümü… AK
Parti çatısı altında yürüttüğümüz Türkiye’ye hizmet mücadelemizde birlikte yol
yürüdüğümüz tüm kardeşlerime şükranlarımı sunuyorum.” notuyla yapılan videolu
paylaşımda Cumhurbaşkanı, şunları söyledi:
"Artık Türkiye'de hiçbir şey eskisi gibi olmayacak sözüyle başladığımız bu yolculukta, hamdolsun girdiğimiz her seçimden birinci çıkarak bugünlere geldik. Kuruluşumuzdan bugüne partimizin hangi kademesinde olursa olsun bu kutlu davanın başarısı için çalışan, emek veren, ter döken her bir kardeşime teşekkür ediyorum."
AYRINTILAR GELİYOR...



