Eğitim

Bakanın yoksulluk ve açlık sınırı açıklamasına sendika başkanından tepki

Sendikanın açıklaması şöyle;

Genel Başkanımız Talip Geylan, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sayın Vedat Işıkhan’ın “Ülkemizde aşırı yoksulluk veya açlık sınırı içinde yaşayan kişi bulunmamaktadır” şeklindeki sözlerini değerlendirdi.

11.402 TL olan asgari ücretin, bir kira parasına bile denk gelmediğini söyleyen Geylan, “Dört kişilik bir aile günde üç öğün bir simit bir çay alsa ayda 9.000 TL gıda(!) masrafı olur. Hal böyleyken, Sayın Bakan nasıl böyle bir çıkarımda bulunmuş anlamak mümkün değil! Sayın Işıkhan’ın ‘yoksulluk’ ölçütünü merak ediyoruz!” dedi.

Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages