Güncel

Aziz Yıldırım, trafikte ters yönde gelen belediye aracına tepki gösterdi


Fenerbahçe futbol kulubünün eski başkanı Aziz Yıldırım, İstanbul’da ters yönde gelen belediye aracına tepki göstererek, “Hadi geri git yoksa bütün İstanbul’u buraya yığarım. Böyle terbiyesizlik olur mu” dedi.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages