Spor
A Milli Futbol Takımı, 17 yıl sonra Kocaeli'de maça çıkacak


A Milli Futbol Takımı, Gürcistan müsabakasıyla birlikte 17 yıl sonra Kocaeli’de maç oynayacak. Kırmızı-beyazlılar, daha önce 20 Ağustos 2008 tarihinde Kocaeli İsmetpaşa Stadyumu’nda Şili ile özel maçta karşı karşıya gelmişti.
Kaynak



