Güncel

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İngiltere Başbakanı Starmer ile görüştü


İletişim Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın İngiltere Başbakanı Keir Starmer ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdiği bildirildi. Görüşmede, Türkiye ile İngiltere ikili ilişkilerinin, bölgesel ve küresel konuların ele alındığı kaydedildi.
Kaynak

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
All Pages